blocksockerkurva mm

Igår innan och efter middagen gjorde jag mitt test på blodsockerkurvan, men den varierade så mycket så jag ska ta ett nytt test om några dagar för att se om jag får ett annat resultat. Det tog mig en bra stund innan jag väl fick den lilla manicken att fungera, eller rättare sagt pipa. Imorse skulle jag kolla om jag fortfarande svar i ketos, vilket jag naturligtvis glömde. Måste ta det testet imorgon.

Idag, eller rättare sagt om en liten stund, påbörjar jag en resa till Åland, en cup med laget. Standard på dessa resor är statoilbaugetter samt McDonalds så det kommer bli kännbart. Imorse gjorde jag en egen sallad för att ta med med tanke på att en baugette inte är det bästa i denna diet. Salladen består av isbergssallad, gurka, tomat, röd paprika, avokado, feta ost, skinka och ägg. Som dressing har jag med majonäs med hög fetthalt.

Ytterliggare information kommer till veckan, kommer hem sent på söndagkväll.

Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0