Kanelbulle

Idag är det kanelbullensdag, jag tror inte att någon har missat det för det sitter skyltar överallt om att det är extrapris på kanelbullar just för att fira kanelbullensdag. Jag var in på en affär idag för jag skulle handla lite grejer till middagen, och inne i butiken så höll de på och grädda kanelbullar, det luktade så gott, dock så såg jag inga bullar och det var nog kanske tur det, för då kanske frestelsen hade blivit förstor.



                                                                                                                                                                                                                                                                                       Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0