Nu är dieten klar!

Äntligen är dieten klar, morgondagen då vi äntligen får börja äta bröd och frukt mm har vi längtat efter. Största delen av tiden har det gått väldigt bra, men det har även funnits svåra stunder utan att överdriva. Jag hade inte så stora förväntningar innan vi började, bara en oro om hur vi skulle kunna klara oss utan främst pasta och frukt. Efter frukosten imorgon ska jag ta min första godis på länge - gud va gott! Sockersuget är som bortblåst så det är inte sockret som lockar utan känslan av att få äta godis igen.

Jag  har sett till så det finns bröd framme tills frukosten imorgon (efter testerna) vilket är väldigt väldigt efterlängtat. Jag ska även göra min viktkontroll imorgon vilket jag har glömt under veckan. Jag tror inte att jag har gått ned så mycket utan det mesta var första veckan. Däremot har jag gått ned en (kanske två) storlek(ar) i jeans och två hål i skärpet vilket känns väldigt bra. Jag har en känsla av att även mina fötter har krymt lite fast det kan vara ren inbillning, jag vet inte alls om de är så.

Sofie

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej tjejer! Jag hittade er blogg för några veckor sen och fastnade. Har käkat lite efter LCHF själv för ett tag sedan, så det har varit spännande att se hur det gått för er. Nu väntar jag på attfå höra hur testerna gått, och hur det känns att få äta kolisar igen. Bra jobbat iallafall! /Linnéa

2008-10-13 @ 16:40:12
URL: http://wingar.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Hur mår ni idag efter det ni slutat med dieten?

2008-10-14 @ 19:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0