Bästa medicinen!

Jag har alltid haft besvär med otrolig mensverk och då även före och efter den dessa utvalda dagar. Huvudverk brukar jag ha haft ganska ofta också, i den alldagliga kosten. Jag lade nu märke till att dessa symtom har varit som bortblåsta efter vi börjat äta enligt LCHF vilket naturligtvis är anmärkningsvärt! Annika förklarade att vi skulle må mycket bättre efter vi påbörjat hennes kost och att krämpor av olika slag skulle försvinna. Jag erkänner att jag tvivlade starkt på att kosten skulle kunna göra något åt mina problem, men vad fel jag hade. Varje dag går jag minst en prommenad med hunden (ca 30-60 min) och vissa dagar även två. Tränar gör jag även på andra sätt vilket jag hoppas jag kan se resultat på.

Imorse vägde jag mig och till min lycka har jag gått ned 2,5 kg från starten (9 dagar sedan) vilket känns väldigt positivt.


Sofie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det heter värk!

2008-09-28 @ 19:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0