Dag 3 (Josefin)

Jag tar väl äran att börja skriva ett inlägg.

Det är nu dag 3. Både imorse och igårmorse så mådde jag ganska pissigt (om jag får uttrycka mig så). Det kändes som att benen inte längre bar min kropp och jag hade en slags feberkänsla i kroppen. Var tvungen att snabbt fixa frukost för att jag så fort som möjligt skulle få sätta mig ned. Blev dock inte bättre av att jag satt ned, men jag kände mig ialla fall trygg, då jag visste att benen inte kunde ge vika när jag satt på stolen.

Kan ju passa på att berätta vad jag åt till frukost. Det fick bli en skål med blåbärsyoghurt som jag blandade i lite grädde (ovispad) i. Grädden fastnade lagomt mysigt i gommen... Men det var faktiskt gott. Åt ett ägg också. Sedan orkade jag inget mer.

Kissade även på en såndär kiss-sticka imorse. Den blev ljuslila. Vilket betyder att jag har börjat få ketoner i kroppen. Målet är ju att vi alla ska hamna i ketos.

Har hört rykten om att det blir blomkålsmos och falukorv till middag. Jag är inget stort fan av blomkål (inte för att jag någonsin har smakat, men det både ser och luktar äckligt ju) så vi får väl se hur det blir.


Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0