Dag 3

Idag så är det tredje dagen som vi äter dieten och de två andra dagarna har jag mått precis som förut, förutom att jag har varit mindre hungrig än vanligt. Men idag så mår jag illa vill bara spy när jag hör någon prata om mat, har även börjat skaka idag, något jag inte märkt av förut. Hoppas det blir bättre för annars kommer jag aldrig att stå ut i 26 dagar till. Kissade på en kiss-sticka idag och då var den lila, vilket betyder att jag kommit in i ketos, om vi nu tolkat förpackningen rätt.
                                                                                                                      Jessica


Kommentarer
Postat av: Hejhopp

När man precis kommit i ketos så kan man må dåligt ett par dagar. Det går dock över snabbt och sen mår man som en kung =) Håll ut bara!

2008-09-18 @ 15:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0