Fredag liverapport från skolan

Efter att ha haft två dagar när jag mått sämre än vad jag någonsin gjort, så mår jag nästan som vanligt igen. Sitter på skolan nu och där serveras det hamburgare idag, så det betyder att vi får äta hamburgare utan bröd och ketchup, det låter inte så frestande, så därför har har med mig paprika och guacamole.

Idag är det första idrotten sen vi började med den här metoden, så det ska bli väldigt intressant att se om vi orkar eller om vi lägger oss ner som döda sillar.

Kul att så många har hittat hit, uttryck gärna era åsikter =)

Jessica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Märkte ni något på idrotten??

2008-09-20 @ 14:32:34
Postat av: Veronica Larsson

Vad duktiga ni är! och otroligt uppfinningsrika!

vad skönt att du inte mår dåligt längre, känns det som att det kommer att ge resultat? hur gick idrotten??

Ni är iaf fantastiskt duktiga!

2008-09-20 @ 16:19:51
Postat av: Jessica

Nja märkte inget mer än att det var jobbigt, men det kan bero på att jag är förkyld också.

2008-09-20 @ 17:23:07
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0