Inte sugen

Har jag nu hamnat i ketos? Jag är inte alls sugen på någonting. Annars brukar jag alltid gå och småäta hela dagarna. Jag har helt slutat med det. Och det är bara tredje dagen! Kan den här metoden verkligen fungera? Och såhär snabbt? Låter lite osannolikt.

Jag har inte varit ett dugg hungrig sedan jag åt middag. (Blomkålsmosen var riktigt vidrig. Kunde inte äta den. Istället åt jag några småtomater och en paprikabit).
Eftersom jag är van att äta hela tiden, och då menar jag verkligen HELA tiden, så vill jag äta nånting nu. Men jag är samtidigt inte sugen på att äta något. Helskum känsla. Så nu sitter jag här med ett dilemma: Äta en finnkrisp med garavadlax eller inte äta nånting mer idag. Dagens i-landsproblem, verkligen.


Josefin


Kommentarer
Postat av: Kicki

Verkar vara svåra val du står inför :)



Lycka till!!

2008-09-18 @ 05:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0