Lite fika

Det kan inte vara så bra att äta ägg och bacon varje dag  efter skolan, så jag bestämde mig för att göra något annat idag. Hallonsmoothie var tanken men det fick bli av blåbär istället. För att vara ärlig så gillar jag den smoothie jag gjorde innan testet mycket bättre - och det är inte bara för att den innehåller lite socker. Jag har inget emot grädde om det är i måttliga mändger, men denna dryck smakade grädde med en touch av blåbär vilket inte vad var jag hade tänkt. Inte att rekommendera om man inte är stört förtjust i grädde. 

Mitt otroligt goda fika efter skolan^^

 Sofie


Kommentarer
Postat av: Frida

yummie :) lägg ut recept!

2008-09-24 @ 13:14:59
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag gör på känn :P ta lite blåbär som du först mixar och sedan blandar i lite yoghurt (eller fil), ungefär dubbelt så mycket mjölk som yogurt samt lite grädde på det innan du mixar igen. Färdigt! Snabbt och enkelt :)

2008-09-25 @ 21:34:58
Postat av: Visman

Tänk på att du inte får dricka så mycket mjölk, max ett glas om dagen!

2008-09-26 @ 21:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0